*سلامممممم...*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

 

سلام سلام سلاممممممممممم

 

دوستان من حالتون چطوره خوبین خوشین کیفاتون کوکه

 

دوستان گلممممممم چرا نمیاین سری به ما بزنین منتظرتونم بیاین دیگه

 

بیاین که یه شعر زیبای دیگه به ذهنم رسیده که باز براتون بذارمش

 

منتظرتونممممممممممممم

 

اینم یه عکس خوشکل نانازی از شاسخینهای قشنگ.

 

 

اخییییییییی این یکی رونگاه کنین پسره بیچاره حتما درانتظار عشقشه

 

دلم براش میسوزه جاااانننننننننننننن.

 

بازاینارو تماشاکنین این دوتا خییلییییییی عاشقن

 

من اسمشونو میذارم دو تا مرغ عشق زیبا

 

 وااااااااااییییییی که چققققققدددرررعاشقن.جاانننن.

 

 

 

خب چطوربود دیدین که عکسای زیبایی هم گذاشتم

 

 یالا یالا منتظر نظراتونم اگه خواستینم عضو بشین

 

دوستااااااااانننننننن مننننننن دوستون دارم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران عشق
ساعت6:53---28 دی 1390
من یاهو هستم

mohamamd
ساعت3:58---24 دی 1390
salam kheyli ziba bod kash ye gadi ham ehsaso mano dark mikardi hamishe be yadetam va dar entezaretپاسخ:thanks mr mohammad ke nazaretuno dadin

باران عشق
ساعت8:50---23 دی 1390
ممنونم که بهم سر میزنی و به یادمی همین کافی هستپاسخ:منم ازشما ممنونم که میای وسرمیزنی

باران عشق
ساعت8:48---23 دی 1390
خیلی دوست ارم مواظب خودت باشپاسخ:سلام ممنونم که میای.

باران عشق
ساعت22:53---22 دی 1390
راستی منم دوست دارم بعدشم تو خبر نامه عضو شدم بد نگی نامردما خیلی دوست دارم مواضب خودت باشپاسخ:salam bazam migam mamnunam ke ozv shodi vali man nemidunam in ozv shodana chi hast.

باران عشق
ساعت22:53---22 دی 1390
راستی منم دوست دارم بعدشم تو خبر نامه عضو شدم بد نگی نامردما خیلی دوست دارم مواضب خودت باش
پاسخ:thanks dadasham mamnun ke ozv shodi


باران عشق
ساعت20:25---22 دی 1390
سلام خوبی بهتری
پاسخ:سلااااااااام داداشی ممنونم که سر زدی بهترم خداشکر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 22 دی 1398برچسب:,ساعت20:6توسط شبنم زیبا | |